چهارمین کارگاه برندینگ و بازاریابی درمان برگزار شد
پس از برگزاری چند کارگاه آموزشی موفق، این بار کارگاه برندینگ و بازاریابی درمان با رویکرد آموزشهای کاربردی پیرامون بازاریابی دیجیتال و گردشگری درمان، در شهر تهران برگزار شد. جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷ در سازمان مدیریت صنعتی ایران پذیرای پزشکان و مدیران مراکز درمانی بودیم تا به صورت کاربردی و عملی، پیرامون بازاریابی دیجیتال، مدیریت فضای مجازی و وبسایت، سئو و جذب مخاطب در فضای مجازی، مطالبی را با شرکتکنندگان به اشتراک بگذاریم. همچنین در زمینه روشهای نوین جذب بیمار خارجی و گردشگر سلامت، مدیریت بیماران، شناخت و دستهبندی مخاطبان هدف در بازاریابی و همچنین توجه به تجربه بیماران نیز موارد کاربردی مطرح شد.
امید است با برگزاری چنین گردهماییهای علمی، سهمی (هرچند کوچک) در بهبود ارتباط بیماران با پزشکان و مراکز درمانی کشور داشته باشیم.