برقراری رابطه موثر با مراجعین

برای برقراری یک رابطه موثر با مراجعین، خصوصیات رفتاری آنها را بشناسید

☑️⭕️ آیا می‌دانید معمولا ۸۰% از تصمیم‌گیری‌ها در خانواده بر عهده خانم هاست؟!

تا حالا شده با همسرتان به خرید رفته باشید و به تفاوت هایتان توجه کنید. البته تفاوت سلیقه ها مد نظر ما نیست؛ بلکه نحوه خرید، زمان و هزینه خرید مورد نظر ماست. اگر توجه کرده باشید، شاخص ها و شیوه تصمیم گیری در آقایان، زمین تا آسمان با خانم ها فرق دارد. برای مثال فاکتورهایی که هنگام خرید یک کُت مردانه در نظر گرفته می شود با فاکتور هایی که یک خانم هنگام خرید مانتو در نظر می گیرد، کاملا با هم تفاوت دارند. این تفاوت تنها در بخش پوشاک نبوده و در دیگر تصمیمات نیز چنین است و یکی از این بخش ها حوزه درمان است.

☑️❌ بیمارستان ها و مراکز درمانی روش های هوشمندی را برای جلب توجه خانمها ارائه کرده اند. اما وقتی به آقایان می رسند چندان موفقیت آمیز عمل نمی کنند. در اینجا ما به راهبرد هایی اشاره خواهیم کرد که برای ترغیب و تشویق آقایان در استفاده از خدمات یک مرکز درمانی مناسب باشد. البته توجه داشته باشید که آقایان مخاطبین سر سختی هستند و معمولا تمایلی ندارند تا نزد پزشک روند.
☑️❌ ابتدا کمی به این آمار توجه کنید :
• طبق مطالعات موسسه کایسر ، ۸۰% تصمیم گیری سلامت و درمان خانواده بر عهده خانم هاست.
• طبق مطالعات کلینیک کلیولند ، ۶۰ % مردان تمایل ندارند نزد پزشک بروند مگر آنکه یک بیماری جدی آنها را تهدید کند.
• طبق مطالعات کلینیک کلیولند، ۵۳% از آقایان معمولا در مورد شرایط بیماری و سلامتی خود با کسی صحبت نمی کنند.

⭕️ راهبرد تجویزی:

۱. طراحی محیطی مردانه: همانطور که برای خانم ها از طرح و رنگ های مختلفی در طراحی کلینیک استفاده می شود، میتوان با درست کردن محیط مردانه راحتی آنها را تضمین کرد.
۲. مردان معمولا دوست دارند که زمان ملاقات آنها راس ساعت باشد و عجله یا دیرکردی اتفاق نیفتد. به عبارتی مسئله زمان، راحتی را برای آنها به دنبال دارد.
۳. همسران آنها را مورد خطاب قرار دهید: طبق تحقیقات به عمل آمده ۸۰% تصمیم درمان خانواده بر عهده خانم هاست و خانم ها می توانند در تصمیم درمان همسر خود نقش به سزایی داشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button