دومین کارگاه تخصصی برندینگ و بازاریابی درمان در مشهد برگزار شد

اردیبهشت 97

دومین کارگاه تخصصی و علمی برندسازی و بازاریابی در حوزه خدمات درمانی

پس از برگزاری موفق نخستین کارگاه در شهر تهران، بر آن شدیم تا کارگاه دوم را در شهر مشهد برگزار کنیم. روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ در هتل قصر طلایی مشهد، میزبان جمعی از پزشکان و مدیران کلینیک‌های درمانی بودیم تا دانش برندسازی، بازاریابی و جذب درست بیماران را به اشتراک بگذاریم.

در این کارگاه با رویکردی علمی و کاربردی، اصول بازاریابی و برندسازی به بحث گذاشته شد، از جمله: طراحی و گرافیک در تبلیغات، تبلیغات موفق در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، نقش رسانه‌ها و روابط عمومی، بازاریابی محتوا و همچنین برندسازی شخصی پزشکان و مراکز درمانی.

نخست دکتر مسعود یگانه در زمینه استراتژی‌های بازاریابی، برندسازی اصولی و مدیریت برند، تبلیغات موثر و نکاتی که باید از آن پرهیز کرد، برای مخاطبان صحبت کرد.

سپس مهندس پژمان رضوی در مورد روش‌های جذب علمی بیماران و افزایش بازدهی کمپین‌های اطلاع‌رسانی، نکاتی را ارائه داد.

و در ادامه خانم دکتر حیدریان درباره بازاریابی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی صحبت کرد و از بایدها و نبایدهای حضور موثر در فضای مجازی گفت.

در این کارگاه نیز مانند گذشته، تلاش شد تا با ارائه نمونه‌های واقعی و بررسی مثال‌هایی عینی، روش‌های درست و علمی ارائه شود که هم برای پزشکان و کلینیک‌های درمانی قابل استفاده باشد و هم در بلند مدت به جایگاه و برندشان در حوزه خدمات درمانی آسیبی نرساند؛ چرا که برندسازی و بهبود جایگاه اجتماعی، یک فرایند زمانبر و بلند مدت است. اگر در این راه از اصول و قواعد آن پیروی نشود، نتیجه مطلوب حاصل نخواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button