مرور رده

مقاله‌ها و بلاگ‌ها

کمپین های تبلیغاتی کلینیک های پزشکی و دندانپزشکی و ۱۴ اشتباه رایج

چرا گاهی کمپین های تبلیغاتی کلینیک های پزشکی و دندانپزشکی خوب پیش نمی روند؟ چه اشتباهاتی باعث نرسیدن به نتیجه ی مطلوب خواهد شد؟ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﻭ ﺑﺪﺗﺮﯾﻦ ﭼﯿﺰ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﺑﺎﺯﺍﺭﯾﺎﺑﯽ ﺩﯾﺠﯿﺘﺎﻝ متغیر ﺑﻮﺩﻥ ﺁﻥ ﺍﺳﺖ. اینﺧﻮﺏ ﺍﺳﺖ ﭼﻮﻥ ﮐﺎﺭﻣﺎﻥ ( فعالیت هایی که انجام…

آموزش بازاریابی درمان

آموزش بازاریابی درمان را از کجا شروع کنیم؟ برای شخص خود ( به عنوان یک پزشک ) یا مرکز درمانی تحت مدیریتتان برنامه‌ریزی کنید و دریابید که چه چیزی شما را متفاوت می‌کند؟ در این مقاله سعی کرده ایم با روش هایی آموزش بازاریابی درمان را برای شما…

جذب بیمار خارجی ( توریسم درمان ) و راهکارهایی برای تبلیغ کلینیک

در چندسال اخیر و با رشد قیمت ارز از یکسو و از سویی دیگر جایگاه پزشکی ایران در منطقه و حتی در سطح دنیا، جذب بیمار خارجی برای حوزه درمان و بطور خاص کلینیک های زیبایی در بخش هایی نظیر کاشت مو، جراحی بینی، جراحی های لاغری، جراحی های صورت و حتی…

راهنمای جامع تبلیغات کلینیک های پزشکی

تبلیغات کلینیک های پزشکی بخش مهمی از چرخه معرفی و جذب مراجعه کننده و بیمار را در کلینیک های پزشکی و دندانپزشکی ایفا می کند، در این مقاله قصد داریم با بررسی : انواع شیوه های تبلیغات نحوه طراحی و اجرای یک کمپین تبلیغاتی صفر و تا صد…

تبلیغات کلینیک دندانپزشکی (۲۰۰ شعار تبلیغاتی)

تبلیغات کلینیک دندانپزشکی یکی از دغدغه های این روزهای دندان پزشکان است. موارد زیادی می تواند روی تبلیغات اثرگذار باشد. در این مقاله ما تعدادی شعار را از نمونه تبلیغات موفق خارجی و انگلیسی زبان را نوشتیم تا شما عزیزان بتوانید از آن ها ایده…

۲ روش کاربردی برای تدوین پیام تبلیغاتی کلینیک

در بین تمام کلینیک های پزشکی، دندانپزشکی و زیبایی که این روزها برای کمپین برندینگ و مارکتینگ خود به شرکت TEBex مراجعه میکنند، یک نکته مهم، درد مشترک است. تقریبا هیچ کدام از آنها نمیدانند که پیام اصلی کلینیکشان چیست!؟ معمولا در ۲ تا ۳…

۲ فاکتور اساسی در انتخاب کلینیک های زیبایی و دندانپزشکی

یکی از مهمترین دغدغه های هر کلینیک و یا بطور کل یک مجموعه درمانی این است که مخاطبین چطور فکر می کنند و براساس چه پارامترهایی انتخاب می کنند و اگر پاسخ شفاف و درستی برای این سوال پیدا نکنیم به واقع هرگونه فعالیتی که در بخش تبلیغات و مارکتینگ…

چطور نرخ بازگشت سرمایه را در کمپین های مارکتینگ و تبلیغات کلینیک ها و مراکز درمانی افزایش دهیم؟

به این جملات در راستای نرخ بازگشت سرمایه دقت کنید : چطور میشه از هزینه هایی که در حوزه دیجیتال مارکتینگ پرداخت می کنیم ، مخاطب بیشتری رو جذب کنیم ؟ موسس کلینیک فوق تخصصی جراحی پلاستیک / تهران از کدام روش تبلیغاتی می…

۴ روش بودجه بندی در کمپین های تبلیغاتی و مارکتینگ کلینیک ها و مراکز پزشکی

چقدر باید برای کمپین های تبلیغاتی هزینه کنیم ؟ برای استفاده موثر از سرویس گوگل ادورز چه مبلغی را بایستی در نظر بگیریم ؟ و ... تمامی این سوالات و سوالاتی مشابه به یک موضوع اساسی و مهم اشاره دارند : آیا روشی برای تعیین بودجه بندی…

انواع کال تو اکشن (Call To Action) متداول در حوزه پزشکی و درمان

کال تو اکشن ، Call to Action ، به اختصار CTA و یا به فارسی دعوت به اقدام در واقع یک تصویر یا نوشته ای است که کاربر، مشتری بالقوه یا مشتری فعلی را ترغیب می کند که کاری را انجام دهد. اصطلاحا وی را دعوت به اقدام می نماید. در این مقاله 3 روش…