مرور رده

مقاله‌ها و بلاگ‌ها

راه اندازی بیمارستان | شرایط و بودجه مورد نیاز

راه اندازی بیمارستان در واقع یک سرمایه‌گذاری بلند مدت است که نباید با راه اندازی کلینیک دندانپزشکی تاسیس یک درمانگاه تخصصی اشتباه گرفته شود. باید در نظر داشت که بیمارستان یک سازمان درمانی است که تمامی قوانین و مقررات یک سازمان در راه…

راه اندازی کلینیک دندانپزشکی | از سرمایه تا تجهیزات مورد نیاز

این مسیر به ۶ بخش کلی قابل بخشبندی است: تهیه ساختمان تجهیز ساختمان استخدام پرسنل فرایندسازی مارکتینگ فعالیت و جذب بیمار شما برای راه اندازی کلینیک تا ابتدای گام تبلیغات دندانپزشکی، چیزی بین ۳ تا ۷ ماه زمان باید صرف…

خلاقانه‌ترین شعار‌های تبلیغاتی پزشکی و کلینیک زیبایی

شعار‌های تبلیغاتی پزشکی برای کلینیک‌ها و مطب‌های پزشکان و کلینیک های زیبایی، یک هدف کلی را دنبال می‌کنند. آن هم این است که برند و نام شما به یادماندنی شود و به شما کمک کند تا نام کلینیک شما، در میان انبوه شعار‌های تبلیغاتی، برای گوش بیماران…

معرفی بهترین شبکه های اجتماعی برای پزشکان

با وجود محبوبیت این پلتفرم ها حضور پزشکان و تعامل با مخاطبان در شبکه های اجتماعی پیشنهاد می شود.هر کدام از شبکه های اجتماعی مزایای داند که شناخت آنها برای پزشکان کاربردی است.با توجه به شبکه اجتماعی انتخابی و هدف کلینیک شما این تبلیغات…

ایجاد مزیت رقابتی در بازاریابی درمان

ایجاد مزیت رقابتی در بازاریابی درمان معمولا کار ساده‌ای نیست. هر چه جلوتر می‌رویم هم تعداد کلینیک‌ها و مطب‌های درمانی یا زیبایی بیشتر می‌شود و هم جامعه آگاهانه‌تر تصمیم می‌گیرد. دیگر تنها ارائه یک درمان مناسب و اصولی کافی نیست. باید یک دلیل…

مشاوره‌های تلفنی کلینیک را پربازده کنید!

مشاوره‌های تلفنی کلینیک یکی از اولین گام‌ها در جذب مخاطب و تبدیل آن به بیماری است که مراجعه کند و خدمت دریافت نماید. برای اینکه این تبدیل انجام شود، باید یک سری از تکنیک‌های فروش تلفنی یا بازاریابی تلفنی توسط منشی یا ادمین صفحه اینستاگرام…

جامع ترین راهنمای تبلیغات کلینیک دندانپزشکی | بازاریابی کلینیک دندانپزشکی

بسته به هدف‌گذاری شما در جذب، متفاوت خواهد بود. باید مخاطبان هدف، خدمت زیبایی یا درمانی که قصد تبلیغ آن را دارید، تعداد جذب بیمار و همچنین بودجه تبلیغاتی خود را در نظر بگیرید. اما پیشنهاد می‌کنیم برای شروع، اینستاگرام مارکتینگ را امتحان…

۱۴ راه تضمینی برای جذب بیمار برای کلینیک پزشکی

چون اولین برخورد مراجعه کننده کلینیک یا مرکز پزشکی با پرسنل و تیم پذیرش است و یک برخورد اشتباه با مراجعه کننده باعث می شود او هرگز به مطب شما مراجعه نکندزمانی که یک کلینیک طراحی اصولی را داشته باشد؛ علاوه بر ایجاد حسی خوب در مراجعه کننده…

بازاریابی مراکز درمانی و بودجه‌بندی تبلیغات مرکز درمانی

از روش هایی مانند : مشخص کردن درصد فروش، هدف و وظیفه در یک کلینیک، توجه به مزیت رقابتی کلینیک، سهم بازار از هر خدمت درمانی، میزان فروش نسبت به کل درآمد کلینیک، استفاده از همه منابع موجود و مقرون به صرفه بودن ابزارها1.از هر ابزار تبلیغاتی به…
Call Now Button