مرور رده

مقاله‌ها و بلاگ‌ها

چطور نرخ بازگشت سرمایه را در کمپین های مارکتینگ و تبلیغات کلینیک ها و مراکز درمانی افزایش دهیم؟

به این جملات در راستای نرخ بازگشت سرمایه دقت کنید : چطور میشه از هزینه هایی که در حوزه دیجیتال مارکتینگ پرداخت می کنیم ، مخاطب بیشتری رو جذب کنیم ؟ موسس کلینیک فوق تخصصی جراحی پلاستیک / تهران از کدام روش تبلیغاتی می…

۴ روش بودجه بندی در کمپین های تبلیغاتی و مارکتینگ کلینیک ها و مراکز پزشکی

چقدر باید برای کمپین های تبلیغاتی هزینه کنیم ؟ برای استفاده موثر از سرویس گوگل ادورز چه مبلغی را بایستی در نظر بگیریم ؟ و ... تمامی این سوالات و سوالاتی مشابه به یک موضوع اساسی و مهم اشاره دارند : آیا روشی برای تعیین بودجه بندی…

۴ اشتباه در کمپین های تبلیغاتی کلینیک های پزشکی و دندانپزشکی

از کدام روش تبلیغاتی می توانیم تعداد پروسیجرهای درمانی رو افزایش بدهیم؟ نه اینکه صرفا تعداد لایک / فالور و یا میزان view اینستاگرام افزایش پیدا کند! این جمله، دیالوگی تکراری در بسیاری از جلسات مشاوره ای است که با مدیران مراکز درمانی و بطور…

انواع کال تو اکشن (Call To Action) متداول در حوزه پزشکی و درمان

کال تو اکشن ، Call to Action ، به اختصار CTA و یا به فارسی دعوت به اقدام در واقع یک تصویر یا نوشته ای است که کاربر، مشتری بالقوه یا مشتری فعلی را ترغیب می کند که کاری را انجام دهد. اصطلاحا وی را دعوت به اقدام می نماید. در این مقاله 3 روش…

در کمپین های بازاریابی و تبلیغات کلینیک ها کدام موثرتر هستند؟ گوگل یا اینستاگرام؟

یکی از سوالاتی که عمدتا در جلسات مشاوره در مورد کمپین های بازاریابی و تبلیغات کلینیک ها با اون روبرو هستیم بحث تفاوت کیفیت و کمیت مخاطبین / بیماران جذب شده ( به مفهوم اینکه با مرکز درمانی ارتباط برقرار کرده اند ) در دو رسانه گوگل و…

دیجیتال مارکتینگ در خدمات درمانی

در این مقاله قصد داریم به بررسی اصول و قواعدی پایه ای حضور مراکز درمانی ( بیمارستان ها، کلینیک ها، پاراکلینیک ها، پزشکان و دندانپزشکان ) در اکوسیستم دیجیتال و دیجیتال مارکتینگ در خدمات درمانی بپردازیم و اینکه قبل از حضور در فضای گوگل و یا…

در بازاریابی و تبلیغات خدمات درمانی این ۷ اشتباه را نکنید!

بازاریابی و یا تبلیغات در کشور ما توسط بسیاری از مراکز درمانی در حال حاضر مورد استفاده قرار می گیرد ولی عمدتا توسط افرادی که دانش تخصصی در این حوزه را ندارند و یا حداقل با رویکرد حوزه خدمات درمانی به آن نگاه نمی کنند و همین امر باعث ایجاد…

۵ واقعیتی که مراکز درمانی باید نسبت به آن آگاه باشند

تنها " ثابت " است که " تغییر " می‌کند و این واقعیت دنیای امروز است !!! این واقعیتی است که هر روز به آن فکر می کنیم ( تغییر ) و اگر آنرا اجرا نکنیم مطمئن باشید همان روز توسط مجموعه ( فرد ) دیگری به وقوع پیوسته است. اگر درک کنیم آنچه جامعه…

بازاریابی درمان و ۶ استراتژی علمی ویژه‌ی مراکز درمانی

وقتی صحبت از بازاریابی می شود، ناخودآگاه ذهن افراد به سمت فروش یک محصول با شگردی غیر اخلاقی سوق پیدا می کند!!! در حالیکه این تعبیر به علت استفاده نابه جا از این واژه در کشور ما رخ داده است. بازاریابی درمان نیز از این قاعده مستثنی نیست.…

چالش های اندازه گیری اثربخشی یک کمپین اطلاع رسانی

آیا شما به عنوان یک پزشک بدون دانستن کارکرد یک دارو، آن را برای بیمار خود تجویز می­کنید؟ البته که نه. پس چرا یک کمپین اطلاع رسانی و یا به زبان ساده تر تبلیغات و بازاریابی خدمات درمانی،  بدون هیچگونه اطلاعاتی در مورد ارزش و نتیجه ای که به…