مرور رده

مقاله‌ها و بلاگ‌ها

جذب بیمار خارجی و ۳ نکته‌ی کلیدی

با توجه به جایگاه علمی پزشکان و مراکز درمانی و البته هزینه رقابتی خدمات درمانی در ایران نسبت به سایر کشورهای منطقه ، همیشه جذب بیمار خارجی به عنوان یک موقعیت مالی خوب مطرح بوده و در شرایط فعلی هم با این وضعیت افزایش نرخ دلار و سایر ارزها ،…

تبلیغات مراکز درمانی و ۴ نسل از بیماران

اخیرا حجم زیادی از درخواست از جانب بیمارستانها و کلینیکها برای بازاریابی پزشکان و بازاریابی مراکز درمانی و یا جذب بیماران را در شرکت طبکس دریافت میکنیم. بسیاری از این مراکز صرفا موضوع را تبلیغ پزشک و یا تبلیغ مراکز درمانی می دانند. زمانیکه…

تبلیغات مراکز درمانی علمی و سه قانون کلیدی + معرفی مراکز خدمات درمانی

تبلیغات مراکز درمانی یکی از دغدغه های این روزهای پزشکان است. یکی از مواردی که معمولا در کلینیک های زیبایی ، پوست و مو و بعضا دندانپزشکی با اون روبرو هستیم، این است که شما چه پکیجی برای تبلیغات ما پیشنهاد دارید؟ قبل از اینکه به این بحث…

دو سوال کلیدی در تبلیغات اینستاگرامی خدمات درمانی

در یکی دو سال اخیر، به مانند بسیاری از فعالیتهای دیگر، حجم زیادی از بازاریابی درمان بر دوش اینستاگرام بوده است.  بسیاری از پزشکان و کلینیک ها تنها ابزار تبلیغاتی که برای بازاریابی درمان استفاده میکنند، اینستاگرام استاگر زمان کافی برای…

۴ نسبت طلایی در بازاریابی درمان

یکی از موضوعاتی که عمدتا در جلسات مشاوره با اون روبرو میشیم این هست که چه تبلیغی و یا چه مدیایی برای اطلاع رسانی، تبلیغات و معرفی خدمات کلینیک و یا مرکز درمانی ما مناسب هست ؟می خوام در این مقاله در مورد این صحبت کنم که آیا واقعا نیاز به…

از ابزار تلگرام چطور برای افزایش رضایت بیماران می توان استفاده کرد ؟

در این مقاله می خوام در موردِ  استفاده ای که می تونیم از ابزار تلگرام داشته باشیم، صحبت کنم، ابزاری که یا استفاده نمیشه و یا یک کانالی هست صرفا برای بازنشر محتوایی که ما در صفحه اینستاگرام منتشر کردیم. در حالیکه از تلگرام میشه به عنوان…

قدرت بازاریابی دهان به دهان در حوزه خدمات درمانی

دوستان ما همواره فهرست بلند و بالایی از پیشنهادها، توصیه‌ها و معرفی‌ها دارند که پیوسته به ما ارائه می‌دهند. این ارتباطات نمونه خوبی از بازاریابی دهان به دهان است که همه‌ی ما در زندگی روزمره از آن بهره می‌بریم.بیماران نیز برای بهره‌مندی…

۲+۱۲ راه برای کاهش هزینه‌های تبلیغات و بازاریابی در حوزه درمان

می‌دانم نیمی از هزینه‌های تبلیغات من به هدر می‌رود اما نمی‌دانم کدام نیمه! این جمله از  John Wanamaker یکی از پیشگامان بازاریابی قرن بیستم است. درسی که می‌توان از این جمله به ظاهر ساده گرفت این است که حتی یک ریال از هزینه‌های بازاریایی هم…

بازاریابی دیجیتال در حوزه خدمات درمانی

بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) در حوزه خدمات درمانی، با دیگر کسب و کارها تفاوت بنیادین دارد. شاید بازاریابی درمان در ابزارهای دیجیتال چندان متفاوت نباشد اما در استراتژی‌های مورد استفاده حتما باید نگرش ویژه‌ای…

بازاریابی مراکز درمانی و بودجه‌بندی تبلیغات (کمپین های پروموشن)

بازاریابی مراکز درمانی و نحوه‌ی بودجه‌بندی تبلیغات، همواره یکی از دغدغه‌های پزشکان و مدیران مراکز درمانی بوده است.بازاریابی و تبلیغات چیزی نیست که بتوان به‌سادگی از آن چشم‌پوشی کرد.در ادامه ما به شما راهکارهایی را نشان داده‌ایم تا…