مرور رده

مقاله‌ها و بلاگ‌ها

راه اندازی مطب | راه اندازی درمانگاه و کلینیک پزشکی

دو چالش اساسی پیش روی شما خواهد بود: سرمایه اولیه و ساخت کلینیک از یک سو و جذب پرسنل و پزشکان مورد نیاز از سوی دیگر.مدت زمان ساخت و تجهیز ساختمان ممکن است بین ۶ ماه تا یک سال زمان نیاز داشته باشد.استخدام پزشکان متخصص معمولا به صورت پاره‌وقت…

تجهیز مراکز درمانی و بیمارستان ها

تجهیز مراکز درمانی و بیمارستان‌ها شامل برنامه‌ریزی، تهیه، نصب، راه اندازی، آموزش، بهره‌برداری و یا انبار کردن موارد مختلفی خواهد بود، از جمله: تجهیزات پزشکی: مانند دستگاه‌ها و ابزارهای پزشکی یا مواد مصرفی درمانی و ... تجهیزات…

تبلیغات و بازاریابی کلینیک لیزر در ۵ مرحله

تبلیغات کلینیک لیزر و یا بازاریابی برای کلینیک پوست، مو و زیبایی که خدمات لیزر موهای زائد ارائه می‌دهد، با روش‌های مختلفی قابل انجام است. البته بیشتر آنها در بستر فضای مجازی و دنیای دیجیتال صورت می‌پذیرد. به ویژه در شرایط فعلی که همه‌گیری…

راه اندازی کلینیک زیبایی و لیزر

گام نخست برای راه اندازی کلینیک زیبایی و لیزر، اخذ مجوزهای لازم و حضور یک پزشک متخصص پوست و مو در کلینیک است.برای راه اندازی کلینیک زیبایی و لیزر در کمترین حالت برای تمامی هزینه‌های بازسازی، دکوراسیون داخلی، مبلمان و نصب تجهیزات عمومی…

راه اندازی بیمارستان | شرایط و بودجه مورد نیاز

مهم ترین قدم ، انتخاب یک پیمانکار خبره و البته یک شرکت مشاور برندینگ و مارکتینگ در حوزه درمان استمعمولا هزینه تاسیس یک بیمارستان عمومی در شهرهای کوچک به ازای هر یک تخت بیمارستانی حدود ۵۰۰ میلیون تومان و در شهرهای بزرگ حدود ۱ میلیارد تومان…

راه اندازی کلینیک دندانپزشکی | از سرمایه تا تجهیزات مورد نیاز

این مسیر به ۶ بخش کلی قابل بخشبندی است: تهیه ساختمان تجهیز ساختمان استخدام پرسنل فرایندسازی مارکتینگ فعالیت و جذب بیمار شما برای راه اندازی کلینیک تا ابتدای گام تبلیغات دندانپزشکی، چیزی بین ۳ تا ۷ ماه زمان باید صرف…

خلاقانه‌ترین شعار‌های تبلیغاتی پزشکی و کلینیک زیبایی

شعار تبلیغاتی پزشکی عبارتی کوتاه و تاثیر گذار است که در کمپین‌های تبلیغاتی و در تبلیغات‌های اینترنتی برای بازاریابی خدمات درمانی و معرفی یک کلینیک درمانی یا پزشکی استفاه می‌شود.شعار تبلیغاتی باید ساده ، قابل فهم، کوتاه و تاثیر‌گذار باشد و…

دیجیتال مارکتینگ پزشکی|۱۰ استراتژی طلایی سال ۱۴۰۰

کافیست با سایت های مجموعه طبکس همراه باشید تا از به روز ترین استراتژی ها مطلع شوید.اولین قدم برای شروع بررسی و آنالیز است.با بررسی دقیق بهترین راه تبلیغات برای کلینکی شما انتخاب می شود.بله از مهم ترین گام ها اموزش اعضای کلینیک پزشکی…

معرفی بهترین شبکه های اجتماعی برای پزشکان

با وجود محبوبیت این پلتفرم ها حضور پزشکان و تعامل با مخاطبان در شبکه های اجتماعی پیشنهاد می شود.هر کدام از شبکه های اجتماعی مزایای داند که شناخت آنها برای پزشکان کاربردی است.با توجه به شبکه اجتماعی انتخابی و هدف کلینیک شما این تبلیغات…

ایجاد مزیت رقابتی در بازاریابی درمان

ایجاد مزیت رقابتی در بازاریابی درمان معمولا کار ساده‌ای نیست. هر چه جلوتر می‌رویم هم تعداد کلینیک‌ها و مطب‌های درمانی یا زیبایی بیشتر می‌شود و هم جامعه آگاهانه‌تر تصمیم می‌گیرد. دیگر تنها ارائه یک درمان مناسب و اصولی کافی نیست. باید یک دلیل…
Call Now Button