مرور رده

مقاله‌ها و بلاگ‌ها

انواع کال تو اکشن (Call To Action) متداول در حوزه پزشکی و درمان

کال تو اکشن ، Call to Action ، به اختصار CTA و یا به فارسی دعوت به اقدام در واقع یک تصویر یا نوشته ای است که کاربر، مشتری بالقوه یا مشتری فعلی را ترغیب می کند که کاری را انجام دهد. اصطلاحا وی را دعوت به اقدام می نماید. در این مقاله 3 روش…

در کمپین های بازاریابی و تبلیغات کلینیک ها کدام موثرتر هستند؟ گوگل یا اینستاگرام؟

یکی از سوالاتی که عمدتا در جلسات مشاوره در مورد کمپین های بازاریابی و تبلیغات کلینیک ها با اون روبرو هستیم بحث تفاوت کیفیت و کمیت مخاطبین / بیماران جذب شده ( به مفهوم اینکه با مرکز درمانی ارتباط برقرار کرده اند ) در دو رسانه گوگل و…

دیجیتال مارکتینگ در خدمات درمانی

در این مقاله قصد داریم به بررسی اصول و قواعدی پایه ای حضور مراکز درمانی ( بیمارستان ها، کلینیک ها، پاراکلینیک ها، پزشکان و دندانپزشکان ) در اکوسیستم دیجیتال و دیجیتال مارکتینگ در خدمات درمانی بپردازیم و اینکه قبل از حضور در فضای گوگل و یا…

در بازاریابی و تبلیغات خدمات درمانی این ۷ اشتباه را نکنید!

بازاریابی و یا تبلیغات در کشور ما توسط بسیاری از مراکز درمانی در حال حاضر مورد استفاده قرار می گیرد ولی عمدتا توسط افرادی که دانش تخصصی در این حوزه را ندارند و یا حداقل با رویکرد حوزه خدمات درمانی به آن نگاه نمی کنند و همین امر باعث ایجاد…

۵ واقعیتی که مراکز درمانی باید نسبت به آن آگاه باشند

تنها " ثابت " است که " تغییر " می‌کند و این واقعیت دنیای امروز است !!!این واقعیتی است که هر روز به آن فکر می کنیم ( تغییر ) و اگر آنرا اجرا نکنیم مطمئن باشید همان روز توسط مجموعه ( فرد ) دیگری به وقوع پیوسته است. اگر درک کنیم آنچه جامعه…

بازاریابی درمان و ۶ استراتژی علمی ویژه‌ی مراکز درمانی

وقتی صحبت از بازاریابی می شود، ناخودآگاه ذهن افراد به سمت فروش یک محصول با شگردی غیر اخلاقی سوق پیدا می کند!!! در حالیکه این تعبیر به علت استفاده نابه جا از این واژه در کشور ما رخ داده است. بازاریابی درمان نیز از این قاعده مستثنی نیست.…

چالش های اندازه گیری اثربخشی یک کمپین اطلاع رسانی

آیا شما به عنوان یک پزشک بدون دانستن کارکرد یک دارو، آن را برای بیمار خود تجویز می­کنید؟ البته که نه. پس چرا یک کمپین اطلاع رسانی و یا به زبان ساده تر تبلیغات و بازاریابی خدمات درمانی،  بدون هیچگونه اطلاعاتی در مورد ارزش و نتیجه ای که به…

جذب بیمار خارجی و ۳ نکته‌ی کلیدی

با توجه به جایگاه علمی پزشکان و مراکز درمانی و البته هزینه رقابتی خدمات درمانی در ایران نسبت به سایر کشورهای منطقه ، همیشه جذب بیمار خارجی به عنوان یک موقعیت مالی خوب مطرح بوده و در شرایط فعلی هم با این وضعیت افزایش نرخ دلار و سایر ارزها ،…

تبلیغات مراکز درمانی و ۴ نسل از بیماران

اخیرا حجم زیادی از درخواست از جانب بیمارستانها و کلینیکها برای بازاریابی پزشکان و بازاریابی مراکز درمانی و یا جذب بیماران را در شرکت طبکس دریافت میکنیم. بسیاری از این مراکز صرفا موضوع را تبلیغ پزشک و یا تبلیغ مراکز درمانی می دانند. زمانیکه…

تبلیغات مراکز درمانی علمی و سه قانون کلیدی + معرفی مراکز خدمات درمانی

تبلیغات مراکز درمانی یکی از دغدغه های این روزهای پزشکان است. یکی از مواردی که معمولا در کلینیک های زیبایی ، پوست و مو و بعضا دندانپزشکی با اون روبرو هستیم، این است که شما چه پکیجی برای تبلیغات ما پیشنهاد دارید؟ قبل از اینکه به این بحث…