مرور رده

مقاله‌ها و بلاگ‌ها

۳ سوال مهم درباره‌ی چالش های بازگشایی کلینیک بعد از ویروس کرونا

یکی از موضوعاتی که احتمالا در کنار روش های کنترل شیوع ویروس کرونا ذهن بسیاری از مدیران و صاحبان مجموعه های مختلف رو درگیر کرده، چالش هایی هست که در زمان بازگشایی با اونها روبرو خواهیم بود و بهترِ در این زمان برای برخی از این چالش ها که قابل…

۵ نکته مهم قیمت گذاری خدمات در دوره رکود ناشی از ویروس کرونا COVID-19

مسعود یگانه هستم از شرکت TEBex یک جمله معروف وجود داره که "وقتی اقتصاد تغییر می‌کند (بهتر یا بدتر)، استراتژی قیمت‌گذاری‌ شما نیز باید بازبینی شود ". کنترل شیوع ویروس کرونا و حفظ مراقبت های بهداشتی که از سوی جامعه پزشکی توصیه می شود،…

بازگشایی در دوره اول عصر کرونا

پژمان رضوی هستم از شرکت TEBex شیوع بیماری کورونا در وحله اول یک بحران انسانی است. بسیاری از مردم و خانواده ها در این بحران آزرده شدند و خانواده های بسیاری داغدار عزیزانشان شده اند. حفظ سلامتی و کاهش تلفات ناشی از این بیماری، مهمترین…

تحلیل اولیه‌ی بحران اقتصادی کرونا

بحران اقتصادی کرونا را چگونه می شود تحلیل کرد ؟ پژمان رضوی هستم از شرکت TEBex امروز پنجم فروردین 1399 است و ما در حال تجربه یکی از بزرگترین بحرانهای سلامتی در کل دنیا هستیم. ویروس کورونا در اغلب کشورهای دنیا من جمله کشور ما موجب به…

تغییر رفتار اقتصادی جامعه در دوران رکود ناشی از ویروس کرونا COVID-19

شیوع بیماری کرونا باعث ایجاد تغییراتی غیرقابل پیش بینی در زندگی روزمره هر یک از ما شده است، رفتارهایی که شاید در طی دهه ها زندگی آنها را تجربه نکرده بودیم. طبیعی است که مراکز و کلینیک های پزشکی،دندانپزشکی، زیبایی، مراکز جراحی محدود  و ...…

۱۱ قدم برای ارائه موثر خدمات کمک های اولیه

اهمیت خدمات کمک های اولیه چیست ؟ در نتیجه ی خدمات کمک های اولیه و سیستم مراقبت های بهداشتی که به دنبال تشکیل سازمان بیمه پزشکی سالمندانACO) )هستند، بسیاری از اقدامات خصوصی برای گردآوری پزشکان و امکانات، توسط بیمارستانها انجام می شود. این…

کمپین های تبلیغاتی کلینیک های پزشکی و دندانپزشکی و ۱۴ اشتباه رایج

چرا گاهی کمپین های تبلیغاتی کلینیک های پزشکی و دندانپزشکی خوب پیش نمی روند؟ چه اشتباهاتی باعث نرسیدن به نتیجه ی مطلوب خواهد شد؟ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﻭ ﺑﺪﺗﺮﯾﻦ ﭼﯿﺰ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﺑﺎﺯﺍﺭﯾﺎﺑﯽ ﺩﯾﺠﯿﺘﺎﻝ متغیر ﺑﻮﺩﻥ ﺁﻥ ﺍﺳﺖ. اینﺧﻮﺏ ﺍﺳﺖ ﭼﻮﻥ ﮐﺎﺭﻣﺎﻥ ( فعالیت هایی که انجام…

آموزش بازاریابی درمان

آموزش بازاریابی درمان را از کجا شروع کنیم؟ برای شخص خود ( به عنوان یک پزشک ) یا مرکز درمانی تحت مدیریتتان برنامه‌ریزی کنید و دریابید که چه چیزی شما را متفاوت می‌کند؟ در این مقاله سعی کرده ایم با روش هایی آموزش بازاریابی درمان را برای شما…

جذب بیمار خارجی (توریسم درمان) و راهکارهایی برای تبلیغ کلینیک

در چندسال اخیر و با رشد قیمت ارز از یکسو و از سویی دیگر جایگاه پزشکی ایران در منطقه و حتی در سطح دنیا، جذب بیمار خارجی برای حوزه درمان و بطور خاص کلینیک های زیبایی در بخش هایی نظیر کاشت مو، جراحی بینی، جراحی های لاغری، جراحی های صورت و حتی…

راهنمای جامع تبلیغات کلینیک های پزشکی

تبلیغات کلینیک های پزشکی بخش مهمی از چرخه معرفی و جذب مراجعه کننده و بیمار را در کلینیک های پزشکی و دندانپزشکی ایفا می کند، در این مقاله قصد داریم با بررسی : انواع شیوه های تبلیغات نحوه طراحی و اجرای یک کمپین تبلیغاتی صفر و تا صد…