مرور رده

مقاله‌ها و بلاگ‌ها

CPL،راهنمای جامع مدیریت هزینه های جذب بیمار،کاهش هزینه ها با استفاده از فضای مجازی

کاربرد "نسبت هزینه به ازای جذب" یا "CPL"  در بازاریابی دیجیتال  خدمات درمانی نسبت هزینه به ازای جذب ( بیمار ) ا CPL، ابزاری کارآمد برای سنجش اثربخشی کمپین‌های تبلیغاتی در تمامی حوزه ها از جمله حوزه خدمات درمانی است. برای اجرای موفق یک…

بازاریابی دیجیتال در حوزه خدمات درمانی

بازاریابی خدمات درمانی یا بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) در حوزه خدمات درمانی ، با دیگر کسب و کارها تفاوت بنیادین دارد. شاید بازاریابی درمان در ابزارهای دیجیتال چندان متفاوت نباشد اما در استراتژی‌های مورد استفاده…

۲ فاکتور اساسی در انتخاب کلینیک های زیبایی و دندانپزشکی

یکی از مهمترین دغدغه های هر کلینیک و یا بطور کل یک مجموعه درمانی این است که مخاطبین چطور فکر می کنند و براساس چه پارامترهایی انتخاب می کنند و اگر پاسخ شفاف و درستی برای این سوال پیدا نکنیم به واقع هرگونه فعالیتی که در بخش تبلیغات کلینیک های…

تبلیغات در دوران ویروس کرونا برای کلینیک های پزشکی و دندانپزشکی

پژمان رضوی هستم از شرکت TEBex امروز یکشنبه 17 فروردین ماه ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرده که مشاغل کم ریسک در استانها از شنبه ۲۳ فروردین و در تهران از شنبه ۳۰ فروردین می توانند شروع به کار نمایند. برای بسیاری از کلینیکهای پزشکی،…

دیجیتال مارکتینگ پزشکی|۹ استراتژی سال ۹۹

دیجیتال مارکتینگ پزشکی و یا بازاریابی پزشکی چیست؟ جالب است وقتی صحبت از بازاریابی می‌شود، ناخودآگاه ذهن افراد به سمت فروش یک محصول با شگردی غیر اخلاقی سوق پیدا می‌کند! در حالی که بازاریابی یا مارکتینگ (از جمله مدیکال مارکتینگ و دیجیتال…

راهنمای جامع اینستاگرام برای پزشکان + ۸ تکنیک کاربردی

راهنمای اینستاگرام برای پزشکان دقیقا آن چیزی است که برای دیده شدن در دنیای پزشکی امروزه به آن نیازمندید.حرفه پزشکی به گونه ای است که باید با ایجاد تصویر و ذهنیتی مثبت در ذهن مخاطبان موقعیت اجتماعی پزشک را به شیوه ای مطلوب و شایسته به نمایش…

کمپین های تبلیغاتی کلینیک های پزشکی و دندانپزشکی و ۱۴ اشتباه رایج

چرا گاهی کمپین های تبلیغاتی کلینیک های پزشکی و دندانپزشکی خوب پیش نمی روند؟ چه اشتباهاتی باعث نرسیدن به نتیجه ی مطلوب خواهد شد؟ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﻭ ﺑﺪﺗﺮﯾﻦ ﭼﯿﺰ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﺑﺎﺯﺍﺭﯾﺎﺑﯽ کلینیک پزشکی یا بازاریابی کلینیک دنداپزشکی به صورت ﺩﯾﺠﯿﺘﺎﻝ متغیر ﺑﻮﺩﻥ…

برای بازاریابی کلینیک در سال ۹۹ از کجا شروع کنیم؟

شیوع ویروس کرونا در طی 2 ماه گذشته، تاثیرات اجتماعی و اقتصادی قابل لمسی در زندگی فردی و در ابعادی بزرگتر، در بیزینس‌ها گذاشته است و همچنان تا مدت زمان نامعلومی با این ویروس و آثار ناشی از آن درگیر خواهیم بود. در ادامه پادکست‌های قبلی…

بازاریابی مراکز درمانی و بودجه‌بندی تبلیغات (کمپین های پروموشن)

بازاریابی مراکز درمانی و نحوه‌ی بودجه‌بندی تبلیغات، همواره یکی از دغدغه‌های پزشکان و مدیران مراکز درمانی بوده است. بازاریابی و تبلیغات چیزی نیست که بتوان به‌سادگی از آن چشم‌پوشی کرد. در ادامه ما به شما راهکارهایی را نشان داده‌ایم تا…
Call Now Button