مرور رده

مقاله‌ها و بلاگ‌ها

۵ واقعیتی که مراکز درمانی باید نسبت به آن آگاه باشند

تنها " ثابت " است که " تغییر " می‌کند و این واقعیت دنیای امروز است !!!این واقعیتی است که هر روز به آن فکر می کنیم ( تغییر ) و اگر آنرا اجرا نکنیم مطمئن باشید همان روز توسط مجموعه ( فرد ) دیگری به وقوع پیوسته است. اگر درک کنیم آنچه جامعه…

بازاریابی درمان و ۶ استراتژی علمی ویژه‌ی مراکز درمانی

وقتی صحبت از بازاریابی می شود، ناخودآگاه ذهن افراد به سمت فروش یک محصول با شگردی غیر اخلاقی سوق پیدا می کند!!! در حالیکه این تعبیر به علت استفاده نابه جا از این واژه در کشور ما رخ داده است. بازاریابی درمان نیز از این قاعده مستثنی نیست.…

چالش های اندازه گیری اثربخشی یک کمپین اطلاع رسانی

آیا شما به عنوان یک پزشک بدون دانستن کارکرد یک دارو، آن را برای بیمار خود تجویز می­کنید؟ البته که نه. پس چرا یک کمپین اطلاع رسانی و یا به زبان ساده تر تبلیغات و بازاریابی خدمات درمانی،  بدون هیچگونه اطلاعاتی در مورد ارزش و نتیجه ای که به…

جذب بیمار خارجی و ۳ نکته‌ی کلیدی

با توجه به جایگاه علمی پزشکان و مراکز درمانی و البته هزینه رقابتی خدمات درمانی در ایران نسبت به سایر کشورهای منطقه ، همیشه جذب بیمار خارجی به عنوان یک موقعیت مالی خوب مطرح بوده و در شرایط فعلی هم با این وضعیت افزایش نرخ دلار و سایر ارزها ،…

تبلیغات مراکز درمانی و ۴ نسل از بیماران

اخیرا حجم زیادی از درخواست از جانب بیمارستانها و کلینیکها برای بازاریابی پزشکان و بازاریابی مراکز درمانی و یا جذب بیماران را در شرکت طبکس دریافت میکنیم. بسیاری از این مراکز صرفا موضوع را تبلیغ پزشک و یا تبلیغ مراکز درمانی می دانند. زمانیکه…

تبلیغات مراکز درمانی علمی و سه قانون کلیدی + معرفی مراکز خدمات درمانی

تبلیغات مراکز درمانی یکی از دغدغه های این روزهای پزشکان است. یکی از مواردی که معمولا در کلینیک های زیبایی ، پوست و مو و بعضا دندانپزشکی با اون روبرو هستیم، این است که شما چه پکیجی برای تبلیغات ما پیشنهاد دارید؟ قبل از اینکه به این بحث…

دو سوال کلیدی در تبلیغات اینستاگرامی خدمات درمانی

در یکی دو سال اخیر، به مانند بسیاری از فعالیتهای دیگر، حجم زیادی از بازاریابی درمان بر دوش اینستاگرام بوده است.  بسیاری از پزشکان و کلینیک ها تنها ابزار تبلیغاتی که برای بازاریابی درمان استفاده میکنند، اینستاگرام استاگر زمان کافی برای…

۴ نسبت طلایی در بازاریابی درمان

یکی از موضوعاتی که عمدتا در جلسات مشاوره با اون روبرو میشیم این هست که چه تبلیغی و یا چه مدیایی برای اطلاع رسانی، تبلیغات و معرفی خدمات کلینیک و یا مرکز درمانی ما مناسب هست ؟می خوام در این مقاله در مورد این صحبت کنم که آیا واقعا نیاز به…

از ابزار تلگرام چطور برای افزایش رضایت بیماران می توان استفاده کرد ؟

در این مقاله می خوام در موردِ  استفاده ای که می تونیم از ابزار تلگرام داشته باشیم، صحبت کنم، ابزاری که یا استفاده نمیشه و یا یک کانالی هست صرفا برای بازنشر محتوایی که ما در صفحه اینستاگرام منتشر کردیم. در حالیکه از تلگرام میشه به عنوان…

قدرت بازاریابی دهان به دهان در حوزه خدمات درمانی

دوستان ما همواره فهرست بلند و بالایی از پیشنهادها، توصیه‌ها و معرفی‌ها دارند که پیوسته به ما ارائه می‌دهند. این ارتباطات نمونه خوبی از بازاریابی دهان به دهان است که همه‌ی ما در زندگی روزمره از آن بهره می‌بریم.بیماران نیز برای بهره‌مندی…