مرور رده

مقاله‌ها و بلاگ‌ها

معرفی شبکه های اجتماعی پزشکان

با وجود محبوبیت این پلتفرم ها حضور پزشکان و تعامل با مخاطبان در شبکه های اجتماعی پیشنهاد می شود.هر کدام از شبکه های اجتماعی مزایای داند که شناخت آنها برای پزشکان کاربردی است.با توجه به شبکه اجتماعی انتخابی و هدف کلینیک شما این تبلیغات…

ایجاد مزیت رقابتی در بازاریابی درمان

ایجاد مزیت رقابتی در بازاریابی درمان معمولا کار ساده‌ای نیست. هر چه جلوتر می‌رویم هم تعداد کلینیک‌ها و مطب‌های درمانی یا زیبایی بیشتر می‌شود و هم جامعه آگاهانه‌تر تصمیم می‌گیرد. دیگر تنها ارائه یک درمان مناسب و اصولی کافی نیست. باید یک دلیل…

مشاوره‌های تلفنی کلینیک را پربازده کنید!

مشاوره‌های تلفنی کلینیک یکی از اولین گام‌ها در جذب مخاطب و تبدیل آن به بیماری است که مراجعه کند و خدمت دریافت نماید. برای اینکه این تبدیل انجام شود، باید یک سری از تکنیک‌های فروش تلفنی یا بازاریابی تلفنی توسط منشی یا ادمین صفحه اینستاگرام…

جامع ترین راهنمای تبلیغات کلینیک دندانپزشکی | بازاریابی کلینیک دندانپزشکی

با توجه به هدف کلینیک شما بهترین روش متفاوت است.بی شک در دنیای امروز شبکه های اجتماعی حرف اول را در تبلیغات و بازاریابی پزشکی می زنند.پیام تبلیغاتی شما در دوران کرونا باید تفاوت داشته باشد و نحوه انتخاب آن بسیار مهم است.یکی از روش های…

۱۴ راه تضمینی برای جذب بیمار برای کلینیک پزشکی

جذب بیمار برای کلینیک‌های پزشکی یک فرایند ثابت با راهکاری مشخص ندارد. روش‌ها و ابزارهای مختلفی برای جلب اعتماد بیماران و ترغیب آنها به مراجعه و دریافت خدمت وجود دارد. در واقع یک مسیر بلند و خاص باید طی شود تا یک فرد با کلینیک یا مطب شما…

بازاریابی مراکز درمانی و بودجه‌بندی تبلیغات مرکز درمانی

بازاریابی مراکز درمانی و نحوه‌ی بودجه‌بندی تبلیغات، همواره یکی از دغدغه‌های پزشکان و مدیران مراکز درمانی بوده است. بازاریابی مراکز درمانی و تبلیغات چیزی نیست که بتوان به‌سادگی از آن چشم‌پوشی کرد. از یک سو، سرمایه‌گذاری برای رسیدن به سود…

آیا کلینیک درمانی شما سودآور است؟

چگونه بدانیم که کلینیک ما سودآور است؟ مهمترین ویژگی‌های یک کلینیک سودآور شاخص‌های اندازه‌گیری سودآوری کلینیک از اندازه‌گیری کدام نرخ شروع کنیم؟   چگونه بدانیم که کلینیک ما سودآور است؟ برای داشتن یک کلینیک سودآور باید یک…

تکنیک های جذب بیمار برای کلینیک تازه تاسیس

جذب بیمار برای کلینیک تازه تاسیس در ظاهر مشکل‌تر است اما تکنیک‌هایی نیز وجود دارد که مانند یک کاتالیزور عمل می‌کنند. جدا از اینکه تغییر فرایندها در یک کلینیک قدیمی بسیار سخت‌تر از بازطراحی فرایندهای پذیرش و جذب در یک کلینیک جدید خواهد بود.…

چالش های پزشکان تازه کار و شروع رقابت در حوزه درمان

شروع کار درمان برای پزشکان تازه کار و جوان معمولا با چالش‌هایی همراه است که در صورت نداشتن تجربه یا دید کافی، ممکن است طبابت آنها را با مشکل مواجه کند. اینکه بخواهید در یک مرکز درمانی و در کنار دیگر همکاران فعالیت خود را شروع کنید و یا…

اهمیت داشتن طرح کسب و کار برای مراکز درمانی

طرح کسب و کار مراکز درمانی یا Business Plan به بیان ساده یک نقشه راه است برای کمک به موفقیت و رشد کلینیک یا مطب. اگر هنوز کلینیک یا مرکز درمانی خود را راه‌اندازی نکرده‌اید، بدون طرح کسب و کار قادر نخواهید بود قدم از قدم بردارید. البته ممکن…
Call Now Button