مرور رده

برندینگ

ابزار برندسازی کلینیک درمانی

جعبه ابزار برندسازیبرای برندینگ کلینیک درمانی یا مطب خود به چه چیزهایی در گام نخست نیاز دارید؟ برندسازی کلینیک به چه ابزاری نیاز دارد؟ و چرا برندسازی کلینیک درمانی یا مطب اهمیت دارد؟ چه کلینیک شما تازه شروع به فعالیت کرده باشد و چه پس…

سندرم مزمن عکس های تکراری

دکتر آمادهو سندرم مزمن عکس‌های تکراریخانم‌ها و آقایان! دکتر آماده، معروف‌ترین چهره‌ی عکس‌های استوک، آماده و کپی پیستی دکتر در اینترنت را به شما معرفی می‌کنیم.دکتر آماده، بسیار دوست‌داشتنی و البته انسان برجسته‌ای است! او…

۳ استراتژی برای مرکز درمانی شما در سال ۹۷

سه نکته مهم که مراکز درمانی در سال جدید بهتر است به آن توجه ویژه داشته باشند: بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها و مراکز درمانی در سال جدید چه استراتژی‌هایی را می‌توانند در پیش بگیرند؟ صنعت درمان روزبه‌روز در حال رقابتی‌تر شدن است و مراکز…

حفظ بیماران فعلی بهتر از جذب مخاطب جدید است

مهمتر از جذب مشتری، نگهداشت مشتری است” فقط یه کاری کن که این تلفن به صدا در بیاد، بقیش با ما ” جمله‌ای که بارها شنیده می‌شود و فقط مختص حوزه درمان هم نیست. شاید تمام درخواست مدیران کلینیک‌های درمانی را بتوان در یک تماس تلفنی خلاصه کرد؛…

۸ و نیم میلیون راه برای بهره‌گیری از خدمات درمانی ارزان

8.5 میلیون راهی که بیماران می‌توانند از خدمات درمانی بهره ببرندبیماران چگونه هزینه‌ها را کاهش می‌دهند؟ در دنیای امروز، بسیاری از مردم از بیمه‌های ارزان‌قیمت استفاده می‌کنند تا هزینه‌های جاری خود را کاهش دهند. شاید در کوتاه مدت به…

نکات کاربردی در معاینه کودکان

آن چیزی که از خود به نمایش می‌گذارید، سازنده برند شما خواهد بود چند نکته کوچک و کاربردی در معاینه کودکان 1. با لبخند و گشاده‌رویی با کودک صحبت کنید. لحن آرام و مطمئن شما به کاهش ترس کودک و همکاری بیشتر او، کمک می‌کند. 2. خود را…

مراقبت و درمان دلسوزانه چیست؟

احساسات بیمارانتان را در اختیار بگیرید بیمارانتان دقیقا چه می‌خواهند؟ چگونه می‌توان یک روند مراقبت و درمان دلسوزانه به بیماران ارائه داد؟ در خلال سال‌های 2013 تا 2014، مرکز شوارتز گروهی از بیماران مراکز درمانی را انتخاب کرد تا شیوه ارائه…

چرا باید برندسازی را جدی بگیریم؟

⭕️ چرا باید به برندسازی اهمیت دهیم؟ از این کار چه به‌دست خواهیم آورد؟ در رقابت شدید امروز، مراکز خدمات درمانی دست به هر تلاشی می‌زنند تا خود را به یک جایگاه برتر برسانند؛ از خرید لوازم مجهز پزشکی گرفته تا گسترش خدمات جدید برای بیماران.…

نقشه سفر بیماران: PJM

امروزه بیماران بیشتر براساس تجربیاتشان رفتار می کنند تا تبلیغات سنتی؛ تجربیاتی که از تعامل و ارتباط با مرکز درمانی شما درک و احساس می‌کنند. بخش مهمی از این تجربه برآمده از تعاملی است که از ارتباط اولیه با واحد پذیرش (به‌صورت تلفنی یا حضوری)…

برقراری رابطه موثر با مراجعین

برای برقراری یک رابطه موثر با مراجعین، خصوصیات رفتاری آنها را بشناسید ☑️⭕️ آیا می‌دانید معمولا ۸۰% از تصمیم‌گیری‌ها در خانواده بر عهده خانم هاست؟!تا حالا شده با همسرتان به خرید رفته باشید و به تفاوت هایتان توجه کنید. البته تفاوت سلیقه…