مرور رده
برندینگ
قدرت بازاریابی دهان به دهان در حوزه خدمات درمانی
دوستان ما همواره فهرست بلند و بالایی از پیشنهادها، توصیهها و معرفیها دارند که پیوسته به ما ارائه میدهند. این ارتباطات نمونه خوبی از بازاریابی دهان به دهان است که همهی ما در زندگی روزمره از آن بهره میبریم.
بیماران نیز برای بهرهمندی…
بازاریابی داخلی
یک جای کار ایراد دارد!
تا حالا شده کاری را به نحو احسن انجام بدهید اما باز هم به نتیجه مطلوب نرسید؟
با خودتان مدام فکر میکنید که من که همه کارها را خوب انجام دادم؛ پس چرا به نتیجه نرسیدم؟! کمی که بگذرد متوجه میشوید که به یک بخشی از…
برقراری ارتباط هدفمند با مراجعین
از اطلاعات مراجعین خود چه استفادهای میکنید؟
احتمالا برایتان این سوال پیش آمده است که برندهای بزرگ چطور نیازهای آتی ما را پیش بینی کرده و چطور دقیقا همان نیازی که ما در سال ۲۰۱۸ خواهیم داشت را شناسایی کرده و آنرا دُرست در همان زمانی که…
چرا مردان خیلی به پزشک مراجعه نمیکنند؟!
بخش عمدهای از تغییر سبک زندگی و عدم درک برخی از پیچیدگی های روزافزون محیط پیرامون در تغییر نسل و تفاوت دیدگاهی است که افراد در شرایط سنی و حتی فرهنگی مختلف نسبت به یکدیگر دارند. تا زمانی که این تغییر مهم را درک نکنیم، نمیتوانیم از یک…
مدیریت کردن تجربه بیماران
چه برنامهای برای مدیریت تجربه بیماران خود دارید؟!
اگر فاصله بین دو نقطه یک خط صاف باشد ، فاصله بین بیمار و پزشک معالج هیچ موقع نمیتواند خطی صاف باشد و بر عکس یک خط پر پیچ و خم است. هر بیمار در مراکز درمانی با نقطه تماس های متعددی برخورد…
برقراری رابطه موثر با مراجعین
برای برقراری یک رابطه موثر با مراجعین، خصوصیات رفتاری آنها را بشناسید
☑️⭕️ آیا میدانید معمولا ۸۰% از تصمیمگیریها در خانواده بر عهده خانم هاست؟!
تا حالا شده با همسرتان به خرید رفته باشید و به تفاوت هایتان توجه کنید. البته تفاوت سلیقه…
نقشه سفر بیماران: PJM
امروزه بیماران بیشتر براساس تجربیاتشان رفتار می کنند تا تبلیغات سنتی؛ تجربیاتی که از تعامل و ارتباط با مرکز درمانی شما درک و احساس میکنند. بخش مهمی از این تجربه برآمده از تعاملی است که از ارتباط اولیه با واحد پذیرش (بهصورت تلفنی یا حضوری)…
چرا باید برندسازی را جدی بگیریم؟
⭕️ چرا باید به برندسازی اهمیت دهیم؟ از این کار چه بهدست خواهیم آورد؟
در رقابت شدید امروز، مراکز خدمات درمانی دست به هر تلاشی میزنند تا خود را به یک جایگاه برتر برسانند؛ از خرید لوازم مجهز پزشکی گرفته تا گسترش خدمات جدید برای بیماران.…
مراقبت و درمان دلسوزانه چیست؟
احساسات بیمارانتان را در اختیار بگیرید
بیمارانتان دقیقا چه میخواهند؟ چگونه میتوان یک روند مراقبت و درمان دلسوزانه به بیماران ارائه داد؟
در خلال سالهای 2013 تا 2014، مرکز شوارتز گروهی از بیماران مراکز درمانی را انتخاب کرد تا شیوه ارائه…
۸ و نیم میلیون راه برای بهرهگیری از خدمات درمانی ارزان
8.5 میلیون راهی که بیماران میتوانند از خدمات درمانی بهره ببرند
بیماران چگونه هزینهها را کاهش میدهند؟
در دنیای امروز، بسیاری از مردم از بیمههای ارزانقیمت استفاده میکنند تا هزینههای جاری خود را کاهش دهند. شاید در کوتاه مدت به…